Hoe maak je op de juiste manier een e-mailbericht aan in Microsoft?
Ondervindt u problemen bij het maken van een e-mailbericht in Microsoft? Zo ja, dan moet u deze inhoud doorlopen en de juiste stappen volgen voor het maken van een e-mailbericht in Microsoft. In geval van problemen dient u contact op te nemen met het Microsoft-team voor hulp.
De stappen voor het maken van een e-mailbericht worden hieronder beschreven;
• Het is de bedoeling dat u vervolgens naar een nieuwe e-mail gaat of Ctrl + N ingedrukt houdt.
• Daarna moet u kijken of uw Microsoft-e-mailaccounts zijn geconfigureerd in Outlook.
• Als dit het geval is, moet u naar de knop van gaan die op het scherm wordt weergegeven.
• Om het account te wijzigen, moet u naar de optie van gaan en vervolgens het account op de juiste manier kiezen.
• Vervolgens moet u naar het onderwerpvak gaan en vervolgens het onderwerp van het bericht schrijven.
• Het is de bedoeling dat u de e-mailadressen of namen van de ontvangstbewijzen schrijft in de gegeven vakken Aan, Cc of Bcc.
• U wordt aangeraden om de meerdere bonnen te scheiden met de puntkomma.
• U moet vervolgens de optie verplaatsen om een bestand bij te voegen om een bijlage toe te voegen.
• Daarna moet u naar een item gaan om Outlook-items bij te voegen.
• U moet vervolgens naar de verzendoptie gaan nadat u uw bericht hebt opgesteld.
Na het volgen van de bovenstaande stappen kunt u dus een e-mailbericht maken in Microsoft. Als je nog steeds wat hulp nodig hebt met betrekking tot Microsoft, neem dan contact op met Microsoft bellen voor hulp. Het Microsoft-team is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar, dus verspil hier geen tijd en neem daarom contact met ons op voor de beste hulp.
U kunt ook de officiële website van Microsoft bezoeken en vervolgens naar de verschillende blogs gaan en vervolgens kunt u er een kiezen, afhankelijk van uw probleem. Anders staan de Microsoft-experts altijd klaar om u te helpen met de juiste begeleiding.
Comments
Post a Comment